maanantai 8. joulukuuta 2014

Wc:n sisustusta

Olen ihastunut täysin Hyvän Tuulen Puodin valikoimissa
oleviin valkoisiin tarjottimiin. Isompi malli meiltä
löytyy sohvapöydältä ja pienempi vessasta.
Valkoistaharmoniaa1.jpg
Valkoistaharmoniaa2.jpg
Vessan tasolla olevalle tarjottimelle olen laittanut esille pyyheitä ja muuta tarpeellista.
Olen pitkään miettinyt jotain säilytyspaikkaa vaihtopyyhkeille, mutta en ole aiemmin
keksinyt järkevää ja silmäämiellyttävää ratkaisua.
Tälle tarjottimelle ne sai kauniisti esille, ja ovat nyt helposti käden ulottuvilla.
Strassikoristeiset pyyhkeet olen tilannut pari vuotta sitten Jotexilta,
lintuaiheiset taas H&M:ltä.
Valkoistaharmoniaa3.jpg
Valkoistaharmoniaa4.jpg
AmandaB:n alesta löytyi tämä ihana ja hauska säilytysastia vanupuikoille.
Valkoistaharmoniaa5.jpg
Peili on Ikeasta. samoin kuin valkoinen muki.
Sen olen tuunannut kirjaintarroilla meikkisiveltimille.
Valkoistaharmoniaa6.jpg
Valkoistaharmoniaa7.jpg
Valkoistaharmoniaa8.jpg
Hyvän Tuulen Puodista tilasin myös uudet pyyhenipsut.
Mieluisat on olleet pitkään hakusessa, yllättävän vaikeeta on ollut löytää sopivat.
Näitä on saatavana myös hopeanharmaina, useilla eri teksteillä ja nimillä.
Valkoistaharmoniaa9.jpg
Vessasta löytyy myös Perfect Homen säilytyslokerikko.
Siinä on paikka mm. hiusharjoille ja hammasharjoille.
Toiveissa olisi saada piakkoin maalattua vessan
valko-keltaiset kaakelit + boordilaatat (joista en tykkää sitten yhtään!).
Ja allaskaapiston ovien tilalle olen suunnitellut laittavani
verhot, kankaatkin odottaisi jo ompelijaa :)
Ihanaa alkanutta uutta viikkoa,


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat bloggaamisen suola, kiitos jokaisesta viestistä! <3