sunnuntai 24. elokuuta 2014

Uusi pöytäryhmä etuterassille

Koko kesän ajan minulla oli mietinnässä uusi pöytäryhmä etuterassille, mutta hankinta siirtyi aina tärkeämpien rahamenojen vuoksi.


t3.jpg


t5.jpg


Sitten sattuikin niin kivasti, että ystäväni vinkkasi minua Torissa myynnissä olevista tuoleista. Menin pikaisesti katsomaan ilmoitusta ja totesin, että nämä oli juuri sellaiset, mitä olin etuterassille ajatellutkin! Onnekseni olin ensimmäinen, joka otti myyjään yhteyttä ja sain varattua nämä!


t2.jpg


Kun menimme noutamaan tuoleja, myyjä kysyi kiinnostaako rikkinäinen pöytä, ilmaiseksi. Tottahan toki minä nappasin myös sen mukaani! Ei tarvinnut muuta kuin liimata pöytälevy jalkaan kiinni ja näin meillä oli kokonainen uusi pöytäryhmä :)


t6.jpg


Ja mitäkö mitä näistä köyhdyin? Ainoastaan 7 €! Tiedätte varmaan sen tunteen, kun on toivonut jotain kauan ja sitten saat sen -vieläpä todella edullisesti! Nämä on just hyvät meidän etuterassille, sirot ja simppelit.


5.jpg


Tälläinen muovinen pöytäryhmä meillä oli ennen. Kaikkea muuta kuin kaunis...


t8.jpg


t7.jpg


Vielä on sen verran kivoja ja aurinkoisia kelejä, että tässä kelpaa vielä nauttia aamukahvinsa :)


Mukavaa sunnuntaipäivää toivotellen,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat bloggaamisen suola, kiitos jokaisesta viestistä! <3