keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Oman elämäni aakkoset

Sain kivan haasteen ihanalta Seijalta blogista Stella Vanilja. Kiitos Seija tästä! <3 Mä olen ollut vähän laiska toteuttamaan näitä haasteita, mutta tämä vei mennessään! Oli kivaa keksiä näihin vastauksia :)


Haasteen tarkoituksena on nimetä jokaiselle aakkoselle jokin itselle tärkeä asia.


1_uus.jpg


AVIOMIES: Toinen puoliskoni, suuri rakkauteni. Olemme kulkeneet yhteistä taivalta pitkästi yli 10 vuotta, koettu niin ylä- kuin alamäet. Vuosien saatossa olemme kasvaneet yhteen, meistä on tullut perhe. Ihana, rakastava ja huolehtiva isä lapsillemme!


BLOGGAAMINEN: Minulle niin RAKAS harrastus! Täytyy myöntää, että tämä on koukuttanut minut täysin! Joka päivä täytyy päästä lukemaan teidän ihania blogeja, ja toki tärkeää on myös omani päivittäminen. Blogiystäviä olen saanut monta, he ovatkin tämän bloggaamisen paras anti! <3


CANON: Mitäpä bloggaaja ei tekisi ilman kameraa? Itselläni on käytössä Canonin järkkäri, jota olen opetellut käyttämään pikku hiljaa. Valokuvaamisesta on tullut myös tärkeä harrastus, jossa huomaa jatkuvasti oppivansa jotain uutta!


DANIEL & DENNIS: Meidän rakkaat pojat, pienet vilperit! <3 Pian vietetään kimppasynttäreitä, joita kovasti täällä jo valmistellaan.


ELOKUVAT: Mukava tapa irrottautua arjesta! Me katsomme mieheni kanssa muutoin tosi vähän telkkaria, mutta pari leffaa viikossa tulee katsottua, kultsin kainalossa.


2.jpg


FIILISTELY: Mä olen ihminen, joka elää tunteella ja siinä hetkessä. Nautin elämän pienistä asioista. Kaikesta siitä, mitä ympärillä on!


GREIPPI: Ja monet muut hedelmät käy meidän perheessä kauppansa! Itse olen syönyt viime viikkoina niitä entistä enemmän, kun olen yrittänyt hillitä makeanhimoani sokerilakon keskellä.


HALAAMINEN: Tuo hyvää mieltä ja lämpöä! Meidän perheessä tykätään halailla :)


ILO: Jokaisesta päivästä löytyy jotain, josta iloita. Lapset ovat minun suurin ilon aiheeni!


JUOKSEMINEN: Mun ehdotonta lemppariliikuntaa! Siitä saa kunnon adrealiiniannokset.


sommitelma.jpg


KOTI: Varsinkin näin kotiäitinä sitä kiinnittää paljon huomiota omaan kotiin ja viihtyvyyteen. Itse pidän tärkeänä sitä, että oma koti on itsensä näköinen!


LAPSET: Tärkeintä tässä maailmassa! Olen todella kiitollinen ja onnellinen siitä, että olemme saaneet kolme ihanaa lasta, jotka tuovat suunnattoman paljon iloa ja sisältöä elämäämme!


MUSIIKKI: Musiikkia kuunnellaan päivittäin. Sillä voi luoda tunnelmia ja säätää mielialaa. Esimerkiksi juoksulenkille valitsen energistä musiikkia, joka antaa itsellekin voimia!


NORJA, KVALSUND: Todella rakas paikka! Lapsuudessamme vietimme koko kesäloman Norjan maisemissa, äitini kotiseuduilla. Siellä täytyy päästä käymään joka vuosi, ja näihin aikoihin vuodesta Norjan kaipuu onkin jo suuri!


7.jpg


ONNELLISUUS: Koostuu loppujen lopuksi pienistä asioista. Kannattaa iloita siitä, mitä tällä hetkellä on, eikä haikailla tulevan perään. Pyrin välttämään sitten kun -ajattelua ja miettimään, miten asian voi toteuttaa tässä hetkessä.


PERHE: Tärkein asia!! Oman perheen hyvinvointi on kaikki kaikessa.


QUALITY: Useimmiten laatu korvaa määrän. Esimerkiksi otan mielummin muutaman hyvin nukutun tunnin kuin koko yön levotonta unta. Täytyy myöntää, että omalla kohdallani sisustuksessa ja vaatteissa laatu on toissijaista. Käytännöllisyys ja hinta ratkaisee.


RAKKAUS: Elämää kantava voima, ihana asia!


SISUSTAMINEN: Ahh, niin ihana asia ja harrastus! Sisustaminen alkoi kiinnostaa erityisesti kolmisen vuotta sitten, kun muutimme nykyiseen omakotitaloon. Löysimme oman tyylimme, ja olemme pikkuhiljaa laittaneet kotiamme oman näköiseksi. Hyvällä alulla ollaan jo!


TUUNAUS: Melkein päivittäinen tulee tehtyä jotain pientä tuunausta. Itse tehdyillä ja muokatuilla jutuilla voi saada todella kivaa ilmettä, pienellä rahalla.


28.jpg


UNELMAT: Elämässä pitää olla unelmia -niitäkin, jotka ei koskaan toteudu! Mä olen kova unelmoimaan, mutta en silti elä pilvilinnoissa ;)


VILLE: Rakkaani <3


WILHELM: Nuorimmaisen poikamme toinen nimi.


XYLITOL: Tästä kirjaimesta ei tullut sitten mitään muutakaan mieleen :D Nautitaan päivittäin :)


YSTÄVÄT: Tärkeitä! Olen onnekas siinä, että minulla on useita hyviä ystäviä. Kun vaan olisi enemmän aikaa viettää heidän kanssaan!


kristalliUUS.jpg


ZZZ: Kun perheessä on pieniä lapsia, uni jää usein hyvin vähälle... Riittävä uni on kumminkin todella tärkeää kaiken jaksamisen suhteen. Me ollaan jaettu mieheni kanssa heräämisvuorot (nuorimmaiset heräilee vielä melkein joka yö), ja viikonloppuisin vuorotellen toinen saa nukkua pidempään.


ÅÅÅ: Nyt lyö tyhjää!


ÄITI: Ihana, rakas ihminen! Paras isoäiti <3


ÖISET VISIOT: Mä saan öisin parhaat ideani, joko unissa tai hereillä! Ylipäätään väsyneenä tunnen olevani luovimmillaan, outoa? :D


***


Laitan haasteen eteepäin tällä kertaa


MINNALLE blogiin Mingaliina's


HANSULILLE blogiin Valkoisen kartanon elämää


MIALLE blogiin Willa Olivia


Ja toki tämän voi napata kuka tahansa mukaansa!


***


Täällä on puuhasteltu viime ajat mm. terassin sisustuksen parissa. Odottelen vielä tilausta H&M:ltä, sitten olisi aika vilauttaa teillekin miltä siellä näyttää!


Kivaa viikon jatkoa toivotellen,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat bloggaamisen suola, kiitos jokaisesta viestistä! <3