maanantai 10. maaliskuuta 2014

Hyvä kiertämään -haaste!

Minua on muistettu jälleen ihanaakin ihanemmilla paketeilla, Hyvä kiertämään haasteen merkeissä! <3


1t.jpg


Ihastuttava Marianne blogista Hopealusikka puussa muisti minua kauniilla paketilla.


2t.jpg


ISO KIITOS tästä Marianne, sisältö miellytti minua kovasti!! Olen todella otettu, että halusit muistaa juuri minua <3 Paketin jutut olivat kyllä niin minun näköiset -Greengaten muffinssivuokia, valkoinen tähti ja tuoksupussukka.


3t.jpg


Raskiikohan näitä kauniita vuokia ottaa edes käyttöön? :) Tähti on löytänyt paikkansa olkkarista (onkin näkynyt aikaisemmissa postauksissani) ja tuoksupussukan ihanat tuoksut leijailevat vessassamme.


5.jpg


Heinässä heiluvassa blogin herttainen Laura muisti minua tämän näköisellä paketilla. SUURI KIITOS sinulle tästä! <3


Niin ihania juttuja tämäkin paketti piti sisällään!! Nicolas Vahen tuotteista olenkin haaveillut, samoin kuin paljon puhutuista Uashmaman paperipusseista. Talousliina on samaa sarjaa keittiössämme olevan tyynynpäällisen kanssa ja valko-harmaa tyynynpäällinen natsaa meidän värimaailmaan täydellisesti!


6.jpg


Olen niin häkeltynyt ja iloinen, että juuri minua on haluttu muistaa tässä haasteessa. Nämä lämmittävät niin kovasti mieltäni ja ilahduttavat arkeani!


Haasteen tarkoituksena on muistaa omia ahkeria lukijoita, jotka tekevät tästä bloggaamisesta entistä mukavempaa! Minä olen todella iloinen jokaisesta kommentista, jonka blogiini saan. Tulen niistä aina hyvälle tuulelle! On joka kerta yhtä jännää nähdä, mitä kirjoitatte! :)


KIITOS TEILLE JOKAISELLE, JOTKA OLETTE JAKSANEET KOMMENTOIDA POSTAUKSIANI!! <3


Mieluusti jakaisin tämän haasteen teidän jokaisen kanssa, valinta on jälleen todella vaikea... Tällä kertaa haluan muistaa:




sekä


SEIJAA, blogista Stella Vanilja


Nanetella ja minulla on joku mystinen yhteys. Olemme nimittäin useaan kertaan sattuneet hommaamaan yhtä aikaa samoja juttuja, toisen tietämättä! Postauksista paljastuu tasaisin väliajoin tuttuja ostoksia, ja tälle ollaan naurettukin useat kerrat! Kiitos Nanette aina yhtä ihanista kommenteistasi ja hyväntuulisuudestasi! <3


Seija onkin varmasti hyvin monelle tuttu kommentoija. Hän jaksaa kerta toisensa jälkeen ilahduttaa minuakin kommenteillaan! Erityisesti mieleen jäi se, että hän muisti minua nimipäivänäni :) Miten voikin muutamasta sanasta tullakin niin suuri ilo! Kiitos sinulle Seija positiivisuudestasi ja kauniista sanoistasi! <3


Nanette ja Seija, laitatteko yhteystietonne minulle osoitteeseen: valkoistaharmoniaa@gmail.com, niin pistän pientä pakettia tulemaan!


Tästä (klik) pääset katsomaan, ketä muistin ensimmäisellä kerralla tässä haasteessa :)


*****


Viime viikonloppu meni jälleen kerran touhukkaissa merkeissä. Sunnuntaiksi minulla oli urakkana kolmen voileipäkakun tekeminen, naapurin rippijuhlaan.


1uusin.jpg09uusin.jpg


Voikkareiden reseptit löydät kakkublogistani:








Perjantaina bongasin Tori.fi:stä jatkettavan sängyn tytön huoneeseen ja se kotiutettiinkin meille! Luvassa siis tälle viikolle hiomista ja maalausta! :)


Kivaa viikkoa teille kaikille,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat bloggaamisen suola, kiitos jokaisesta viestistä! <3