torstai 27. maaliskuuta 2014

Hyvä kiertää ja GG-löytö Torilta!

Posti toi minulle jälleen kerran iiihanaa postia!! <3


2.jpg


Suureksi ilokseni ihastuttava Nanette blogista Tähtisadetta ja valkoista vimmaa muisti minua kauniilla paketilla, Hyvä kiertämään haasteen merkeissä. Haasteen tarkoituksena on muistaa omia ahkeria lukijoita.


Tämä on neljäs kerta, kun haaste on laitettu minulle eteenpäin. Joka kerta olen ollut häkeltynyt ja niin onnellinen siitä, että minua on haluttu muistaa! Vastavuoroisuus täällä blogimaailmassa on mielestäni ensiarvoisen tärkeää, se motivoi postauksien tekemisessä ja tekee tästä bloggailusta niin paljon kivempaa! Koen saaneeni monesta teistä todellisia ystäviä! <3


3.jpg


1.jpg


Jokaisen minulle lähetetyn paketin kohdalla olen ilahtunut siitä, kuinka hyvin minut tunnette. Pakettien sisällöt on olleet juuri mun näköiset! Kuten tässä Nanetenkin paketissa -aivan ihania ja tarkoin valittuja juttuja! Greengaten lusikasta Nanette vinkkasi minulle jo aiemmin, että sellainen sopisi mun kermakon ja sokerikon kaveriksi. Nanette ehti hommaamaan sen minua ennen! :) Lusikan lisäksi sain kauniita nuottipapereita, tarroja, kortin sekä pieniä koristeita.


Tuhannet kiitokset Nanette tästä superihanasta paketista! <3


En tällä kertaa laita enää haastetta eteenpäin. Kaunis kiitos teille kaikille, jotka olette minua kommenteillanne muistaneet!! Ne merkitsevät minulle paljon <3


Sitten esittelen teille mahtilöydön, jonka tein Torilta ->


11.jpg


Lisää Greengaten ihanuuksia! <3


Tälläinen setti oli myynnissä ja onnekseni olin ensimmäinen, joka tämän bongasi! Setti piti sisällään 5 kpl lautasia, 4 kpl lusikoita ja 0,5 litran kannun.


21.jpg


31.jpg


Nämä ovat ensimmäiset GG-lautaseni! Sattui aika hauskasti, että setissä olevat lusikat ovat samoja, minkä Nanette minulle lähetti. Niimpä minulla on nyt saman verran niin lautasia kuin lusikoitakin! :) Setistä maksoin 50 €, joka on minusta hyvin kohtuullinen hinta. Pelkästään nuo lautaset maksaa noin 18 €/kpl.


4.jpg


6.jpg


Suurin osa GG:stä on edelleen esillä lautashyllykössä. Kaipaisin lisää laskutasoa tai hyllyjä keittiöön, jotta saisi pitää kaikkia ihanuuksia esillä!


7.jpg


Uudet Greengate-lautaset laitoin vitriinikaappiin, jonka sisältöä päätin vilauttaa teille hieman (kun sain sopivasti siistittyä sen! :D). Alahyllyltä löytyy ihan arkiastioita, muut ovat sitten harvemmin käytössä.


9.jpg


Kivaa loppuviikkoa teille kaikille, palaan pian asiaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat bloggaamisen suola, kiitos jokaisesta viestistä! <3